Home / seo / Уникайте цих 7 простих, але дурних SEO-тактик

Уникайте цих 7 простих, але дурних SEO-тактик

Деякі рекомендації настільки нестандартні, що можуть зашкодити вашій довгостроковій продуктивності SEO. Ось сім дурних тактик SEO, від яких варто триматися подалі.

Кишеньковий pH-метр зі змінним датчиком pHep 5 HI 98128 - це вдосконалений водостійкий pH-тестер з точністю ± 0,05 pH та автоматичним двоточковим калібруванням має низку функцій, який не поступаються іншим портативним pH-метрам на цьому ринку.

Більше інформації - на сайті офіційного дистриб'ютора компанії HANNA Instruments в Україні - в компанії ЕКОІНСТРУМЕНТ тел: (044) 492-29-01

В Інтернеті є багато статей і людей, які пропагують «швидкі виправлення SEO».

Швидкий пошук у Google по запиту «SEO тактики» дав близько 14 100 000 результатів менш ніж за секунду.

Але якщо є щось, чому нас навчили останні кілька десятиліть, так це тому, що ви не можете повірити всьому, що читаєте в інтернеті.

Деякі поради щодо SEO, які ви знайдете, будуть застарілими, неточними або навіть просто дурними.

Ці рекомендації та тактика, можливо, були засновані на неправильному розумінні автором того, як працює пошук.

Вони можуть бути наслідком відсутності досвіду чи знань у цій галузі.

Звідки б вони не прийшли, ось список із семи тих дурних SEO-тактик, яких слід уникати, щоб вони серйозно не зашкодили вашій довгостроковій SEO-продуктивності.

1. Конвеєрна SEO-стратегія

Я визначаю «конвеєрне SEO» як коли людина чи агенція використовують ту саму тактику для будь-якого клієнта без будь-яких налаштувань.

Багато великих SEO-агентств використовують цю стратегію для свого підрозділу малого та середнього бізнесу, тому що вона ефективна в управлінні.

Як правило, після того, як сайт проходить перший раунд оптимізації на сторінці, рутинна тактика включає ведення блогів і оплату посилань.

Однак те, що це легко, не означає, що це завжди найкраще.

Цей тип стратегії може бути плідним протягом короткого періоду часу, але якщо немає нульової конкуренції, веб-сайт обов’язково зазнає плато зростання.

Що робити замість цього?

Замість того, щоб зациклюватися на цій рутинній стратегії, що базується на завданнях, зосередьтесь на пошуку унікальних способів принести користь аудиторії вашого веб-сайту.

Дослідіть, який контент ваших конкурентів є найпопулярнішим і як вони підходять до своєї контент-стратегії.

Складіть список усіх стратегій ваших конкурентів і шукайте можливості для проблем у контенті.

Скористайтеся цими можливостями і переконайтеся, що ваш контент створений для обслуговування вашої аудиторії на кожному етапі їхньої воронки покупки.

Постійні дослідження та створення контенту можуть забирати більше часу, але неминуче будуть більш плідними.

2. Звинувачення в падінні продуктивності через оновлення алгоритму (без доказів)

Зниження продуктивності може відбуватися так само раптово й часто, як і оновлення алгоритму, залежно від веб-сайту.

У наші дні оновлення алгоритмів відбуваються так часто, що можна легко вказати пальцем на Google і сказати, що вони спричинили зниження вашого рейтингу та органічного трафіку.

Іноді це правда!

Однак найчастіше зниження продуктивності може відбуватися з різних причин.

Деякі поширені причини органічного падіння продуктивності включають:

  • Нещодавно виявлені технічні проблеми на сайті.
  • Значні зміни контенту.
  • Сезонність.
  • Зміни у конкурентів.
  • Ручні дії.

Пам’ятаючи про ці можливості, важливо, щоб ми не йшли легким шляхом та не звинувачували в усьому лише оновлення алгоритму.

Якщо ваш веб-сайт нещодавно зазнав удару, не панікуйте!

Просто щось трапляється, і ваш трафік повернеться сам.

Чого вам не треба робити, так це починати вносити суттєві зміни у свій сайт. Це може призвести до ще більших ускладнень з вашою органічною продуктивністю.

Що робити замість цього?

Існує кілька посібників із відновлення SEO, з якими можна ознайомитися, щоб отримати докладніші кроки щодо того, як відновитися після органічного падіння продуктивності.

Ось кілька коротких порад щодо того, як дослідити, чи дійсно ваш сайт зазнав дій алгоритму.

Чи виявив Google нові технічні проблеми?

Технічна проблема є однією з найпоширеніших причин зниження продуктивності сайту.

Зазвичай це відбувається, коли адміністратор сайту несвідомо оновлює різні частини сайту та створює значні технічні проблеми.

Дослідіть це питання, перевіривши такі місця:

  • Перевірте звіт в Google Search Console.
  • Запустіть сканування Screaming Frog або Sitebulb, щоб перевірити структурні зміни.
  • Запустіть автоматичний аудит у своєму інструменті SEO, щоб знайти приховані помилки.
  • Перевірте robots.txt на наявність нових директив disallow.
  • Запустіть вибірку та візуалізацію, щоб побачити, як Google може відображати ваш сайт.

Значні зміни вмісту

Це ще одна поширена причина значних коливань рейтингу. Деякі сайти, наприклад електронна комерція, часто змінюють вміст.

Якщо ваш сайт рідко оновлює контент і зазнає падіння органічного трафіку або рейтингу, ви можете з’ясувати, чи ваш клієнт або інший адміністратор сайту не вніс несподівані зміни.

Деякі способи дослідження змін на сайті включають:

  • Перевірте інструмент “Зміни” у Wayback Machine.
  • Встановіть плагін журналу активності, щоб відстежувати зміни на вашому сайті.
  • Дізнайтеся, які сторінки в Google Analytics отримали найбільшу кількість переглядів, та проаналізуйте ці сторінки.

Сезонність

Рідко можна знайти сайти, на які не впливає якась сезонність.

Щоразу, коли до вас звертається зацікавлена сторона, яка боїться падіння продуктивності сайту, обов’язково перевірте свої показники за рік.

Порівнюйте квартальні лінії тренду одна на одній, щоб показати зацікавленим сторонам, що ці спади можуть бути не незвичайними.

Крім того, ви повинні передбачити прогноз, щоб повідомити їм про будь-які майбутні очікувані падіння на основі тенденцій минулого року.

Головне, що ви все ще вдосконалюєтеся з року в рік.

Зміни конкурентів

Деякі зміни в трафіку можуть відбутися через те, що конкурент покращує свою органічну стратегію.

Як правило, на це вказує постійне зниження органічної продуктивності, і це незвично, коли це відбувається з різким падінням продуктивності.

Якщо ви думаєте, що конкуренти починають красти у вас рейтинги, не панікуйте!

У мене є скрипт Python, який дозволяє вам шпигувати за своїми органічними конкурентами. Він відображатиме, хто постійно займає рейтинг за ключовими словами вашої ніші.

Ручні дії

Ручні дії не так часті, як раніше, але все одно впливають на рейтинг.

Якщо на вашому сайті спостерігається різке падіння трафіку, подивіться в Google Search Console, чи не вживаються такі заходи вручну.

3. Копіювання копії сторінки розташування

Під час розробки сторінок локацій для великих веб-сайтів із багатьма місцеположеннями створення унікальної копії для кожного місця може бути стомлюючим та тривалим.

Може здатися простим виходом – це використання однієї й тієї ж копії для кожної сторінки розташування, але я настійно не раджу цього робити.

Ви можете досягти значно кращого локального рейтингу, зосередившись на унікальній копії для кожної сторінки розташування.

Перегляньте контрольний список моєї сторінки розташування, щоб дізнатися, як створити ідеальну сторінку локації.

4. Використання автоматизованих інструментів аудиту для керування стратегією

Покладатися на автоматизовані інструменти може бути не найкращим способом реалізувати вашу органічну стратегію.

Багато нових спеціалістів із SEO, як правило, проводять свій початковий SEO-аудит за допомогою автоматизованих інструментів і дозволяють їм керувати їх глобальною стратегією SEO.

Яка з цим проблема?

Ці інструменти оцінювання SEO не «ставлять питання».

Ключ до будь-якої хорошої стратегії SEO полягає в тому, щоб ставити питання, зокрема, але не обмежуючись ними:

  • Хто моя цільова аудиторія і яка інформація їй потрібна, щоб вжити заходів?
  • Чи існують якісь перешкоди для Google для сканування та інтерпретації мого сайту?
  • Чи сприяє моя внутрішня структура зв’язків оптимізації сутності?

Що робити замість цього?

Інвестуйте в такі інструменти, як Screaming Frog або Sitebulb, і навчіться цілісно дивитися на сайт.

Використовуйте інструменти візуалізації для аналізу структури сайту.

Знайдіть можливості для виявлення проблем в контенті та переконайтеся, що ваша технічна структура надійна.

Коли ваша технічна база чиста, пошукові системи можуть легко знаходити, сканувати та відображати ваші веб-сторінки.

5. Купівля посилань

Тепер я знаю, що ця стаття має бути зосереджена на тактиці білого SEO, але є й сірий лінкбілдінг, у якому ви можете платити компаніям, які займаються лінкбілдінгом, за гарантовані посилання.

Це чудовий спосіб гарантувати, що ви отримаєте певну кількість зворотних посилань для ваших клієнтів щомісяця.

Однак якість і актуальність майже ніколи не бувають на висоті.

Що робити замість цього?

Лінкбілдінг, як правило, має ефект сніжної кулі.

Якщо ви отримуєте посилання у відомих виданнях, можливо, інший автор знайде вас і посилається на вас у своїх власних статтях.

Однак це менш поширене явище з меншими зворотними посиланнями DA.

Я рекомендую інвестувати в деяких PR-партнерів, щоб допомогти вам створити контент і отримати преференції у важливих публікаціях.

Ці великі публікації, як правило, мають більшу швидкість органічного зростання вашого профілю зворотних посилань завдяки ефекту сніжної кулі.

6. Боятися ставити питання

Надто легко просто шукати відповіді на свої запитання, і в цьому немає нічого поганого.

Однак, коли справа доходить до стратегії чи вирішення конкретних проблем, Google не завжди може надати вам правильну відповідь.

Звертатися за допомогою до однолітків можна. Навіть найкращі з нас часто проводять опитування та просять допомоги у Twitter. У цьому немає абсолютно ніякого сорому.

Насправді, це дуже заохочується!

Жоден поважний SEO не буде насміхатися з вас за те, що ви чогось не знаєте.

Ми всі повинні якось вчитися.

7. Ігнорування інших стовпів SEO

Більшість SEO-спеціалістів вважають, що SEO стоїть на трьох стовбах: контент, лінкбілдінг та технічна частина.

Проте я хотів би додати «розташування» як четвертий стовп, оскільки він дійсно використовує елементи всіх трьох унікальним способом.

Надто довге ігнорування будь-якого з цих стовпів може або затримати покращення вашого рейтингу, або загальмувати їх усі разом.

Наприклад, якщо ваші первинні перевірки показують, що існує велика кількість технічних проблем, ви можете захотіти усунути їх і витратити весь свій час на їх очищення.

Якщо можливо, спробуйте виділити свої ресурси для роботи над кожною складовою SEO одночасно.

Якщо ви витрачаєте весь свій час на виправлення технічних проблем або розповсюдження посилань, але ви забуваєте покращити свій вміст, то ваш рейтинг може не покращитися так, як ви хотіли.

Фінальні думки

Тепер я знаю, що деякі з цих SEO-тактик можуть працювати для деяких веб-сайтів протягом певного проміжку часу.

Річ у тому, що загальна картина SEO набагато складніша, ніж та, що охоплена цими простими прийомами.

Не відволікайтеся на них і зосередьтесь на досягненні стійких і довготривалих результатів. [via searchenginejournal]