Google підтверджує, що жодна перевага SEO не пов’язана з розміщенням веб-сайту на dedicated сервері.
Почему Фип Форте – это комплексный препарат от блох и клещей? Все просто! Это препарат, который содержит такие активные вещества как перметрин, имидоклоприд и флуазурон, которые в свою очередь активно борются с блохами, клещами, вшами, власоедами… И не зря Фіп Форте – это лучшее средство от блох и клещей!
- Препарат эффективен против 20 видов наружных и внутренних паразитов
- Высокая эффективность препарата доказана клиническими испытаниями
- Защищает от повторного заражения
Джон Мюллер від Google стверджує, що виділений веб-хостинг не має переваг у SEO над спільним хостингом.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Google подала в суд на київського забудовника, щоб забрати бренд NEST
Про це йдеться в останній частині серії Ask Googlebot на YouTube.
У відео є запитання власника сайту малого бізнесу, який прагне зменшити витрати, розмістивши свій веб-сайт на спільному сервері.
Виділений хостинг дорожчий, оскільки він розроблений для швидкого завантаження сторінок. Своєю чергою, це може призвести до переваги в рейтингу в результатах пошуку Google.
Якщо в бюджеті малого бізнесу є місце лише для спільного хостингу, чи все ще це прийнятно за стандартами Google?
Спільний хостинг проти виділеного хостингу для SEO
Спільний хостинг належить до установки, де кілька веб-сайтів розміщуються на одному сервері або навіть на одній й тій же IP-адресі.
Альтернативою є виділений хостинг, коли сервер або IP-адреса виділяються одному веб-сайту.
Спільний хостинг є загальним налаштуванням, і це дуже важливо для Інтернету, оскільки існує обмежена кількість IP-адрес.
З іншого боку, важко сказати, як розміщується веб-сайт. Це може бути на одному сервері, кластері серверів, одному центрі обробки даних або навіть кількох центрах обробки даних.
Що стосується рейтингу спільного хостингу та пошуку, Мюллер заявляє:
“Використання спільного хостингу цілком нормально і не впливає негативно на ваш сайт у Пошуку Google”.
Мюллер додає, що слід стежити за одним, це перевантаження серверів занадто великою кількістю веб-сайтів.
Коли загальний сервер перевантажений, він може стати повільним, хоча те ж саме може статися і з виділеним хостингом.
Веб-сайт, розміщений на повільному сервері, призводить до поганої взаємодії з користувачем і може ускладнити сканування Google.
З огляду на це, Мюллер підкреслює, що виділений хостинг не автоматично швидший, ніж спільний хостинг, а також загальний хостинг повільніше за замовчуванням.
Щоб зрозуміти, виділений сервер не завжди швидкий, а спільний сервер не є автоматично повільним.
Нарешті, Мюллер розвінчує міф про те, що на рейтинг веб-сайту може вплинути розміщення на тому самому сервері, що і “погані” веб-сайти.
У цій теорії немає правди.
Є ще одне занепокоєння, яке ми іноді чуємо, що можуть бути інші погані веб-сайти, розміщені на тому ж сервері. SEO-шнікі іноді називають це “сервер у поганому районі”.
Зі цього приводу не слід турбуватися. На практиці найчастіше хостинг-провайдери стежать за цим самостійно.
Як правило, існує широкий спектр веб-сайтів, розміщених на спільному хостингу, включаючи як гарні сайти, так й “погані”. Для Google це нормально і не проблематично. Ми розглядаємо кожен веб-сайт, виходячи з його власних достоїнств, а не на основі його віртуальних сусідів.
Коротко кажучи, що стосується Google, використання спільного хостингу є цілком прийнятним. Нема потреби переходити на виділений хостинг або виділену IP-адресу з міркувань SEO.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Джон Мюллер из Google: общее количество обратных ссылок не имеет значения
Повне відео дивіться нижче. [via searchenginejournal]