Google офіційно підтвердив, що оновлює спосіб генерування заголовків веб -сторінок у результатах пошуку.
- HI98128 pHep®5 – це вдосконалений, водонепроникний тестер рН (ph-метр) та температури з роздільною здатністю 0,01, що робить вимірювання швидким та простим. Цей точний рН-метр має роздільну здатність 0,01 з автоматичним двоточковим калібруванням та компенсацією температури в одному портативному кишеньковому пристрої. Більше немає потреби перемикатися між лічильниками для звичайних вимірювань.
Денні Салліван з Google підтверджує, що пошукова система оновлює спосіб генерування заголовків веб-сторінок у результатах пошуку.
“Минулого тижня ми запровадили нову систему генерації заголовків для веб-сторінок. До цього заголовки могли змінюватися в залежності від виданого запиту. Зазвичай з нашою новою системою цього більше не буде. Це тому, що ми вважаємо, що наша нова система створює заголовки, які краще підходять для документів у цілому, для опису того, про що йде мова, незалежно від конкретного запиту”.
Нова система генерування заголовків веб-сторінок Google широко документується з того часу, як вона була виявлена в результатах пошуку минулого тижня.
Як зауважили представники SEO-галузі, Google фактично замінює заголовки веб-сторінок іншим текстом на сторінці:
«Крім того, хоча ми вже більш як десять років виходили за рамки тексту HTML і створювали заголовки, наша нова система використовує такий текст ще ширше. Зокрема, ми використовуємо текст, який люди можуть візуально бачити, коли потрапляють на веб-сторінку. Ми розглядаємо основний візуальний заголовок або заголовок, який відображається на сторінці, контент, який власники сайтів часто поміщають в теги, в інші теги заголовків або яке робиться великим і помітним внаслідок використання стильових обробок ».
При заміні заголовків веб-сторінок може бути врахований інший текст, що міститься на сторінці.
Google також може розглянути можливість використання тексту у посиланнях, що вказують на сторінки.
Чому Google робить це? Салліван продовжує пояснювати.
Чому Google використовує не тільки текст тегу заголовка HTML?
Google може розглянути можливість використання іншого тексту в тих випадках, коли тег заголовка HTML сторінки неадекватно описує те, про що він.
Салліван каже, що теги заголовків не завжди добре описують сторінку, тому що вони можуть бути:
- Занадто довгим
- Наповнений ключовими словами
- Не містити тексту або шаблонного тексту
«В цілому, наше оновлення призначене для створення більш легких для читання та доступних заголовків для сторінок. У деяких випадках ми можемо додати назви сайтів, якщо це буде визнано корисним. В інших випадках, коли ми зустрічаємося з дуже довгим заголовком, ми можемо вибрати найбільш релевантну частину, а не починати з початку та обрізати більш корисні частини».
Той факт, що Google використовує інший підхід до створення заголовків веб-сторінок, не робить оптимізацію тегів заголовків HTML менш важливою.
Салліван говорить про це, поділившись своєю порадою після апдейту.
«…наша головна порада на цій сторінці власникам сайтів залишається такою, як й завжди: зосередьтеся на створенні відмінних тегів заголовків HTML».
Якщо вам цікаво, чи варто витрачати час на створення унікальних заголовків для своїх сторінок, відповідь – 100% так.
Не залишайте це на розсуд Google. Салліван каже, що оригінальні теги заголовків HTML будуть як і раніше використовуватися більше 80% часу.
При тестуванні Google стверджує, що це оновлення створює заголовки, які легше читати і краще для пошукових систем в порівнянні зі старим способом створення заголовків.
Чи можу я відмовитися від цього оновлення?
Веб-сайти не можуть відмовитися від заміни заголовків їх сторінок Google.
Салліван заявив кілька днів тому, що хотів би, щоб оптимізатори пошукових систем мали хоч якусь можливість, коли справа доходить до збереження заголовків сторінок.
Він пропонує функцію в Search Console, за допомогою якої можна було б вказати Google не замінювати тег заголовка HTML на певних сторінках. [via searchenginejournal]