
Напевно, ви вже чули, що з виходом iOS 14.5 Apple зобов’яже розробників додатків питати у користувачів дозвіл на взаємодію з їх рекламними ідентифікаторами. Раніше нічого такого не було потрібно, і розробники могли без будь-яких проблем збирати дані своїх клієнтів, передаючи їх рекламним мережам з метою рекламного таргетингу. Однак в Купертіно визнали, що користувачі повинні мати право відмовитися від стеження і дали їм таку можливість. Дати щось дали, але тим самим сильно розчарували рекламні компанії, компанії несподівано вирішили переорієнтуватися на Android.
Рефрактометры серии RFM700 являются надежными, недорогими, полностью автоматическими приборами, которые идеально подходят не только для пищевой и сахарной промышленности, в производстве напитков, но теперь они могут быть также использованы во многих непродовольственных сферах, где для контроля температуры не требуется использование водяной бани. С полным ассортиментом рефрактометров можно ознакомится на сайте официального дистрибьютора в Украине – компании ЭкоИнструмент.
Популярні рекламні компанії об’єдналися в альянс, щоб вирішити, як їм вести бізнес в нових умовах. Адже якщо тепер буде неможливо зорієнтувати користувачів, значить, ні про яку релевантності реклами мови бути не може. Відповідно, знизиться конверсія оголошень, що призведе до занепаду продажів просуваються товарів і послуг. А якщо так, то і доходи, як не крути, почнуть падати.
Стеження в додатках на iOS

Само собою, розраховувати на те, що Apple раптом погодилася не впроваджувати анти-трекинговую систему, безглуздо. Більш того, в доступному для огляду майбутньому компанія взагалі хоче виключити з iOS самі рекламні ідентифікатори. Замість них буде використовуватися фреймворк SKAdNetwork, який дозволяє рекламодавцям відслідковувати кліки, переходи, утримування, глибину перегляду і інші показники конверсії, але без збору призначених для користувача даних.
Але абсолютна непримиренність Apple з відстеженням в інтернеті привела до того, що великі рекламні мережі почали обговорювати переорієнтацію бізнес-стратегії на Android. Компанії Fiftoff, Fyber, Chartboost, Sungular, InMobi і Vungle, які займаються рекламою по всьому світу, вирішили, що направлять основну частину фінансування на просування в додатках на Android. Адже там і рекламні ідентифікатори як і раніше використовуються, і анти-трекингової системи немає і в помині, незважаючи на чутки про плани Google реалізувати у себе щось подібне.
Що це означає для користувачів? Насправді таке рішення може мати далекосяжні наслідки, які приведуть до зміни бізнес-моделі багатьох розробників. Очевидно, що рекламодавці не відмовляться від розміщення реклами в додатках зовсім, але з тим, що реклами через це стане явно менше, сперечатися практично безглуздо.
В результаті, з одного боку, кількість реклами швидше за все скоротиться, що є безсумнівним плюсом. Але, з іншого, це може привести розробників до розуміння, що заробляти на рекламі більше не виходить. Як наслідок, їм доведеться або впровадити вбудовані покупки, або перейти на підписку, або просто встановити на свої додатки певну ціну, що позбавить користувачів вільного доступу до софту.
Навіщо потрібна реклама в додатках?

Незважаючи на те що мені не близька позиція Facebook, і я прекрасно розумію, яку мету переслідувала корпорація, вимагаючи від Apple не вводити заборону на стеження за користувачами, сумнівів в тому, що нові правила можуть дійсно пошкодити малому бізнесу, практично немає. Ну, дивіться самі. Якщо раніше ви могли без проблем скачати який-небудь Раннер або аркаду безкоштовно і грати в них, не сплачуючи за це нічого, а просто переглядаючи рекламу, на якій заробляв розробник, тепер такої можливості не буде.
В додатках і іграх, як і раніше буде крутитися реклама, але, по-перше, вона не буде відповідати вашим потребам, по-друге, вона буде приносити менше грошей розробнику, і, по-третє, з часом він буде змушений щось змінити в своєму підході до ведення бізнесу. Не виключено, що цією зміною може виявитися його повне закриття.
Ясна річ, що стеження – це погано, а стеження без відома користувача – зовсім погано. Але проблема в тому, що розробники не вміють по-іншому. Їх цього банально не навчили, а багатьох користувачів не навчили платити за софт. До сих пір знаходяться такі, хто викачує безкоштовний додаток і починає лаятися на розробника в коментарях за велику кількість реклами, будучи нездатними скласти 2 і 2 і зрозуміти, що безкоштовним додаток є виключно за рахунок реклами.