Схоже, відносини між Apple та Facebook не просто погані, вони напружені до межі. Так, днями виданню New York Times від своїх джерел стало відомо, що генеральний директор Apple Тім Кук сказав засновнику і голові Facebook Марку Цукербергу, що соціальна мережа повинна видалити всі дані, які вона зібрала про користувачів зі сторонніх додатків. Як думаєте на це відреагував Цукерберг, враховуючи, що дані користувачів – це по суті те, за що живе Facebook?
“Скоро травневі… і він знову буде нервувати під час поїздки”
Заспокой свого улюбленця протягом свят, щоб подорожі були простішими.
Дай йому Зілкене – клінічно підтверджено для зменшення відчуття тривоги у собак та кішок.
🍼 З натуральним молочним білком, не містить лактози та консервантів.
🍼 Легко відкрити та розчинити у воді або посипати корм.
🍼 Без обмежень та протипоказань.
#Zylkene має реєстраційне посвідчення в Україні, що підтверджує безпечність та ефективність для ваших улюбленців.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Apple представила новий iPad Pro з екраном miniLED, чіпом M1 і 16 ГБ оперативної пам’яті
Зі статті в New York Times:
На зустрічі пан Цукерберг запитав пана Кука, як він буде справлятися з наслідками розбіжностей між Apple та Facebook. Тім Кук уїдливо відповів, що Facebook слід видалити будь-яку інформацію, зібрану про користувачів поза власних додатків соціальної мережі.
Як повідомили джерела, які були присутні на зустрічі двох генеральних директорів, Цукерберг був приголомшений пропозицією Тіма Кука й в повітрі повисла гробова тиша. Facebook прямо та цілком залежить від даних про своїх користувачів, щоб показувати їм рекламу в інтернеті та заробляти гроші. Закликаючи Facebook припинити збір цієї інформації, глава Apple фактично заявив Цукербергу, що його бізнес неспроможний. Глава Facebook проігнорував рада Кука і нічого не відповів на це.
Apple проти Facebook
Все це дійсно схоже на те, що зробив би генеральний директор Apple, чи не так? Тільки не цей. Тільки не Тім Кук. Все це схоже на стиль співзасновника і колишнього генерального директора Apple Стіва Джобса. Тільки він міг в грубій формі спілкуватися з президентом США, невтішно відгукуватися про конкурентів і говорити людям в обличчя те, що він про них думає.
Джобс мав репутацію людини, яка могла засмутити будь-якого одним лише словом чи поглядом, якщо побажає. Він любив зачіпати співрозмовників під час публічних інтерв’ю і, безсумнівно, на зустрічах з керівниками інших підприємств. Ніщо з цього не схоже на те, що міг би зробити Тім Кук, принаймні, не з тієї регулярністю, яка була властива Джобсу. Хоча багато хто напевно знають Тіма Кука краще, ніж я, ця історія нагадує історію десятирічної давності, а не наших днів.
Схоже, позиція Apple і Кука щодо конфіденційності – це більше, ніж просто цинічний маркетинговий хід, як припускають деякі. І генеральний директор Apple, і сама компанія, схоже, дуже твердо переконані в тому, що конфіденційність – це право людини, яке необхідно відстоювати Навіть якщо це означає словесно знищити Марка Цукерберга.
А з чого взагалі все почалося? Apple вирішила перекрити Facebook «кисень», змусивши запитувати дозвіл кожного користувача на відстеження його дій в рекламних цілях. Це торкнулося всіх додатків, які мали доступ до ідентифікатора пристрою для показу персональної реклами та аналітики. Зрозуміло, соціальна мережа негативно на це відреагувала, дозволила собі неодноразово висловитися проти ініціативи Apple і навіть почала з компанією війну за допомогою газет.
Нічого не допомогло: нещодавно Apple випустила iOS 14.5, і тепер всі програми зобов’язані запитувати користувачів дозвіл на відстеження.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Facebook показал, каким может быть рабочее место на удаленке в будущем
Позиція Facebook залишається незмінною: на її думку, Apple не тільки завдає шкоди малому бізнесу, але і змінює економічну модель, роками складалася в інтернеті. До речі кажучи, в тому ж самому компанію з Купертіно звинувачували кілька років тому, коли вона ввела заборону перехресного відстеження користувачів сайтами в Safari.