Новий та найпотужніший електрокросовер BMW iX M60, який був вперше представлений на CES 2022, отримає два фірмові електромотори п’ятого покоління, сумарною потужністю 455 кВт/619 к.с. і максимальним моментом, що крутить, 1100 Нм. Автомобіль розганяється від 0 до 100 за 3,8 секунди та може проїхати до 575 кілометрів без підзарядки. Максимальна швидкість – 250 км/год.
HI 1131 B рН-електрод загального призначення
HI 1131 B – це комбінований pH-електрод в скляному корпусі з роз’ємом BNC, що ідеально підходить для загального лабораторного використання, для швидкого і легкого підключення до будь-якого pH-метру з роз’ємом BNC. Завдяки конструкції з подвійним переходом і можливості заміни забрудненого електроліту, цей економічний pH-електрод забезпечує відмінні результати. Детальніше – на сайті офіційного дистриб’ютора Hanna Instruments – компанії ЕКОІНСТРУМЕНТ.
Щоб досягти таких вражаючих показників, BMW розробила без магнітний електричний двигун, який поєднує чутливість старої школи з технологіями сучасних електромоторів. І в ньому не використовуються рідкісні метали, пише MotorTrends.
BMW Gen5 eDrive працює як трифазний синхронний двигун змінного струму, і водночас містить щітки та комутатор для живлення обмоток ротора. Компанія сподівається, що сучасні матеріали та нові технології герметизації забезпечать більш тривалий термін служби нового двигуна. У колекторному моторі «мінусом» було те, що щітки та колектори зношувалися та утворювалися пил, внаслідок чого періодично їх потрібно міняти. Але щіткові модулі нового електродвигуна BMW розміщені в герметичному відсіку, що унеможливлює попадання пилу всередину проводки статора/ротора.
За словами автовиробника, двигун п’ятого покоління має більшу щільність енергії, кращу тепловіддачу та більш високу частоту перемикання. Все це дає більш високі обороти, великі крутний момент та потужність.
Також технологія BMW eDrive п’ятого покоління включає приводний блок, у якому електродвигун, системна електроніка та трансмісія об’єднані у центральний корпус.
Люксовий бренд Bentley ще 2020 року представив конструкцію електродвигуна, в якій не використовуються рідкісні магніти. А у 2021 році німецька компанія Mahle розробила автомобільний електромотор без постійних магнітів.
Рідкоземельні метали все важче добувати. Китай контролює понад 90% світових запасів. Тому різні компанії шукають способи обійтись без них.