
Два гіганти хардверних і софтверної галузі пліч-о-пліч ідуть уже кілька років, не перестаючи конкурувати один з одним. І для нас рядових користувачів це ніби як непогано. Google намагається з кожним оновленням зробити свої смартфони і хромбукі ще краще. Android постійно вдосконалюється і вже багато в чому обігнав iOS. Водночас Apple не втомлюється щороку демонструвати нам кращі продукти, що працюють під управлінням стабільної, захищеної та дуже добре оптимізованої системи. Але є речі, які об’єднують два світи високих технологій — це сервіси та додатки, що працюють як на Android, так і на iOS.
Лабораторный pH-метр edge hi 2020 – это новаторский дизайн, который является кульминацией концепции компании Hanna Instruments, ее дизайнерских возможностей, комплексного производства и мирового класса R&D (Research and Development).

HI2020 Edge лабораторный pH-метр
Толщина корпуса edge-метра составляет всего пол дюйма, в то время как богатство его возможностей удовлетворят потребности огромного количества клиентов. Для тех, кому нужно для работы всего несколько операций есть основной режим работы с упрощенным меню; для тех же, кому нужны расширенные возможности – есть полнофункциональный стандартный режим работы. Кроме того, комплект edge hi 2020 можно дополнить дополнительными датчиками для измерения электропроводности или растворенного кислорода. Полный каталог продукции – на сайте компании Экоинструмент.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Чому Google не любить українську мову
Справедливості заради варто помітити, що «корпорація добра» проникла в яблучний табір дуже давно. У горезвісну епоху скевоморфізм пошукова машина Google за замовчуванням стояла на всіх гаджетах з Купертіно. Також до 6 версії iOS, тобто до розробки, провалу і подальшої переробки власного картографічного сервісу на пристрої попередньо встановлювати Google Maps. Ну і всі ми пам’ятаємо додаток YouTube, яке було також попередньо встановлено на перші покоління iPhone.
Минув час, і сьогодні можна констатувати факт нерівноцінної присутності софта компаній на гаджетах конкурентів. Так на Android смартфони проникла тільки Apple Music і інструмент по переходу на iOS. А ось яблучна територія суцільно окупована найпопулярнішими сервісами Google. Напевно немає жодного користувача, який не дивився ролики на YouTube, не користувався найпопулярнішим у світі пошуком і не прокладав маршрут по фірмовим картам Google, і при цьому орієнтувався на місцевості за допомогою Street View.
Сервіси Google на iOS
На цьому спілкування власників техніки з Купертіно з сервісами «корпорації добра» не закінчується. У багатьох особисте і робоче листування ведеться в Gmail, зустрічі та події плануються в Календарі Google, робота з документами, таблицями та презентаціями відбувається у відповідних додатках. При цьому файли користувача зберігаються в Google Drive, фотографії в хорошій якості в безлімітному Google Photo, а найпоширеніший перекладач самі знаєте який.
Але так чи інакше виходить, що одні й ті ж сервіси пошукового гіганта не однаково працюють на Android і iOS. Спробуємо розібратися що до чого.
Google регулярно оновлює свій клієнт YouTube для яблучних гаджетів, але чомусь досі ні на смартфоні, ні на планшеті неможливо повноцінно реалізувати режим картинка-в-картинці. Цей режим на iPad для додатків, які підтримують його з’явився ще в iOS 9 в 2015 році. З того часу вдалося реалізувати програвання картинки-в-картинці з відео в Safari, відео у вбудованому плеєрі операційної системи і при спілкуванні в FaceTime.
Вбудований клієнт YouTube за чотири роки розвитку пропонує тільки всередині себе самого згорнути відео до маленького віконця, щоб надати користувачеві можливість паралельно ознайомитися з іншими відео, зробити пошук контенту, але все це не залишаючи фірмовий додаток від Google.

Зрозуміло, що за минулий час було знайдено кілька способів, як розв’язувати цю проблему, але всі вони не настільки елегантні, а багатьма через їх убогість просто не хочеться користуватися. Так, в Safari ще з iOS 12 стало можливо згорнути браузер і показати контент з YouTube в режимі картинка-в-картинці, але це не так зручно, як можна було реалізувати з усіма можливостями вбудованого клієнта.

Терплячі користувачі чекали змін і сподівалися отримати заповітну функціональність з появою платної підписки YouTube Premium. Але горезвісна картинка-в-картинці з появою платної підписки стала доступна власникам гаджетів на Android. Крім відсутності реклами й фонового відтворення звуку при згортанні програми-клієнта любителі «зеленого робота» отримали можливість розв’язувати різні питання на своїх гаджетах і при цьому продовжувати перегляд відеоролика в масштабованому віконці, яке вільно переміщується по екрану.
Любителі ж «недогризків» до сих обходяться тільки фоновим озвученням та переглядом без реклами. Довгоочікуваного режиму повноцінного згортання відео для них так і не завезли, так, і судячи з усього, й не завезуть.
Другий більш образливий момент полягає в тому, що сьогодні на YouTube вже досить контенту в форматі 4К. Є і поки ще не зовсім затребуване 8К. Але користувачі купертіновскої техніки й тут залишилися за бортом. Річ у тім, що жоден мобільний гаджет Apple не підтримує ні апаратно, ні програмно кодек vp9. В результаті на iPhone, iPad і Apple TV 4K дивитися відео на YouTube можна максимально в дозволі FullHD.

Проблема не тільки на iPad
На MacBook в браузері Safari аналогічна ситуація — максимальна здатність 1080 p. Правда в браузері Google Chrome на тому ж MacBook можна спокійно вибрати дозвіл для відтвореного відео 2160p. Прикро й те, що всі сучасні телевізори на різних смартплатформах і навіть найдешевша телеприставка з Китаю на Android відтворює YouTube в 4К, а Apple TV 4K так не може.


Ще кілька дрібніших розчарувань чекає нас в повсякденній роботі. Багато хто віддає перевагу створювати та редагувати документи за допомогою однойменного сервісу «корпорації добра». Але чомусь в мобільному додатку Google Документи на iPhone й iPad абсолютно неможливо зробити прості речі: показати лінійку і перетягнути по ній повзунки, регулюючи відступ першого рядка або абзацу цілком. Ці функції доступні тільки при відкритті web версії сервісу від Google.
Але як би користувач не намагався відкрити web версію програми, ні Safari, ні навіть Chrome не дозволять йому це зробити, якщо на пристрої встановлено мобільний додаток Документи. Робота ж з web версією через браузер на гаджеті влаштована так, що викликає огиду і просто змушує встановити мобільний додаток.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Сотрудники Google начали увольняться в знак протеста против сотрудничества с Пентагоном
Ну і наостанок. Для багатьох з нас обліковий запис пошти в Gmail є основною для особистого та ділового листування. Невже за стільки років компанії не могли домовитися, щоб вбудований в iOS і macOS поштовий клієнт міг доставляти вхідні повідомлення з IMAP сервера за технологією Push, як це реалізовано для поштових скриньок в iCloud і Outlook? Ні, користувачі Gmail змушені або встановлювати однойменний додаток, або задовольнятися вибіркою з мінімальним інтервалом в 15 хвилин, або вручну перевіряти свою кореспонденцію у вбудованому клієнті.